Communiefoto’s? Reserveer snel!!!

De feestdagen moeten nog komen, maar wellicht begint u langzaam al te denken aan de communie van uw zoon of dochter volgend jaar. Immers, je kan niet vroeg genoeg beginnen met de voorbereidingen en daarom is het goed om nu alvast na te denken over een fotograaf voor de communie shoot van uw zoon of dochter. Want voor u het weet is de communie daar en dan is het toch leuk om een mooie uitgebreide fotoreportage te kunnen laten zien aan uw gasten.

11866472_991210340945085_7127559160039447415_n

Aangezien ik naast het fotograferen natuurlijk ook nog mijn eigen werk heb is het wenselijk om zo vroeg mogelijk samen met u een datum te prikken. Vandaar dat ik u nu al wil attenderen op de komende communies. Momenteel heb ik nog genoeg ruimte om een datum te kunnen reserveren, dus neem snel contact met mij op indien u mij in zou willen huren als uw fotograaf. Voor meer informatie over de communieshoot en de prijzen kunt u kijken op de volgende pagina.

Plaats een reactie